marți, 5 iulie 2011

26 candles

A mai trecut un an si totusi inca ma simt la prima treapta a drumului, cu oarecare teama dar mai pregatita pentru a face un mare pas. Am inceput sa vad mai clar lumina de dincolo insa deocamdata doar prin gaura cheii. Stiu ca pot, mai am nevoie de curaj, insa drumul e intortocheat, dar tintit. Am invatat multe in anul care a trecut, am castigat prieteni noi si dragi, am vizitat locuri magice, am primit zambete...dar cel mai important am crescut! O crestere de care sunt constienta si mandra, o crestere lenta dar sigura, anevoioasa pentru o persoana incapatanata, dar cu raze de lumina calda atunci cand imi dau voie sa o simt si sa ma bucur de ea.
Avantajele de a fi mereu inconjurata de magie si de zane le-am simtit azi din plin. A fost o zi grozava, plina de surprize neasteptate, simple, din suflet si care m-au incarcat pentru mult timp.
Da, ma sperie timpul care trece cu rapiditate si, desi am tendinta sa ma opresc sa privesc in trecut sau tentatia sa ma proiectez in viitor, am facut pasi importanti in ce priveste aventura de a trai in prezent.
Iar prezentul de acum e cald, linistit, cu zambete, culori si cristale de apa buna:).

Timpul trece, insa abia acum imi dau seama ca in favoarea mea.

9 comentarii: