sâmbătă, 5 martie 2011

Imi pare

Imi pare ca fac totul pe dos. Exact invers de cum as vrea si de cum ar trebui.
Zambet stupid, suspendat. 

Cand s-au impartit toate particelele de suflet, am ratat o particica. Tocmai pe cea care facea legatura, tocmai pe cea care vibra cel mai tare. Nu s-a mai legat nimic, totul a luat-o alandala prin mine, ba prea sus, ba prea jos.
Am vrut sa le adun, sa le fac sa stea cum trebuie.
Am numarat cu rabdare: o secunda, doua, trei…. si s-a imprastiat iar totul.
Uunele s-au dus in maini, altele in picioare, unele in stomac, ba unele chiar si in cap. 
S-au speriat ca nu stau impreuna si au inceput sa faca dupa cum au avut chef.
Suntem un tot si totusi totul e plin de alti intregi mai mici. 
Si ei vor sa stea uniti, dar uite ca se mai intampla si altfel. 
Suflet imprastiat, dupa pofta lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu