joi, 27 ianuarie 2011

In romana despre...Mirona

Nu mă interesează un bărbat decât în măsura în care cred că-l stăpânesc ca femeie, în care cred că sunt pentru el, într-un moment din viaţă, o fiinţă unică, de neînlocuit. Ştiu că sunt femei mai frumoase decât mine, dar asta nu are nicio însemnătate, fiindcă oricât de frumoasă ar fi o femeie, se poate totdeauna ivi alta, care să fie şi mai frumoasă; dar cred că poate exista o adâncime sufletească, o sensibilitate, o inteligenţă care pot însufleţi în aşa fel un anumit fizic, care pot crea o feminitate infungibilă, amalgam unic de însuşiri de neînlocuit, cel puţin într-o clipă dată, pentru un om într-un anume climat sufletesc. (Panza de paianjen,Cella Serghi)

6 comentarii:

  1. Uneori mi se pare că suntem surdomuţi .. Ba chiar mai rău.

    RăspundețiȘtergere
  2. Detaliaza te rog concluzia. Nu inteleg la cine e referirea

    RăspundețiȘtergere
  3. Donşoara, era din aceeaşi carte.

    "Gian: Uneori mi se pare că suntem surdomuţi, Mirona. Ba chiar mai rău. Ei au destule mijloace să se exprime, să se înţeleagă.
    Mirona: Şi nouă ce ne lipseşte, Gian? Puţin curaj, puţină sinceritate."

    Mi-a placut schimbul acesta de replici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Corect,insa scos din context nu mai are impact. Plus ca uneori citatele pot fi starting points pentru o opinie personala..

    RăspundețiȘtergere
  5. Sufletele goale rezonează; transformă cuvintele dând naştere unor adevărate furtuni de ecouri. Cum aş putea eu să nu mă supun acestei legi banale?
    Opinie personală? Ce am făcut să-mi merit gândurile? Îmi imaginam că vei recunoaşte citatul şi vei zâmbi în faţa acestei mici ironii.

    RăspundețiȘtergere
  6. as fi recunoscut citatul daca era complet:) asa cum a fost cazul a doua oara.
    suflete goale nu exista, poate doar speriate sau reduse temporar la tacere.
    iar meritul oricarui individ pentru propriile ganduri rezida chiar in magia sufletului si a vietii.

    RăspundețiȘtergere