luni, 18 ianuarie 2010

Replici dupa seism

Azi noapte, dupa o zi de liniste si discutii mai mult decat hranitoare pentru suflet cu oameni care ma uimesc in fiecare zi pentru pofta de viata si optimismul de care dau dovada (mersi A. si R. pentru ca zambiti zilnic), am deschis fereastra de mess care ma punea in contact cu el...de la un simplu "salut" discutia a deviat. Poate amandoi aveam nevoi sa stabilim unele lucruri insa, pentru a nu vorbi in numele lui...eu aveam nevoie sa stbilesc unele lucruri...nu ma asteptam la sensibilitate..insa a avut dreptate: nu numai eu am trait aceasta relatie.
Azi am vorbit din nou...la telefon. Am dat bip si m-a sunat...am fost pentru cateva momente tentata sa reintru in caruselul ametitor al cuvintelor neputincioase, dar apoi am simtit in vocea lui regretul pentru ca mi s-a intamplat si frica pentru ca i s-a intamplat.

2 comentarii:

  1. tu nu intelegi ca nu se merita efortul sufletesc ,energetic si emotional. nu te merita si cred ca te subestimezi.aceasta este parerea unei femei de36 ierni trecute prin ochi vieti

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere