luni, 4 ianuarie 2010

Despre mine in cuvintele lui Paler

Zodia Racului



Ce bine ar fi fost să fiu un rac autentic,
să merg constant înapoi.
Te-aş întâlni printre amintiri
şi după ce te-aş găsi nu ţi-aş mai da drumul,
te-aş târî cu mine înapoi,
să ne iubim tineri şi nevinovati,
după care, mereu înapoi, te-aş târî mai departe,
spre copilarie,
ne-am juca inocenţi
pâna ce, obosiţi de joc şi de inocenţă,
am dispărea într-un mit.
Dar nu sunt un rac autentic,
în zadar mă tot laud cu zodia mea,
sunt condamnat să merg înainte
şi tot ce pot e să târăsc între cleştii mei de rac
toată memoria mea, fără să cedez nimic, nimic, nimic,

cu riscul ca povara ei uriaşă să mă ucidă într-o zi.

3 comentarii:

  1. cred ca trebuie sa traiesti in prezent si nu virtual

    RăspundețiȘtergere
  2. Microsoftcompany web directory.Add Link to seo friendly free general web directory,reciprocal web directory
    featured web directory,regular web directory.www.microsoftcompany.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Incerc sa traiesc in prezent, insa abia acum descopar ce din trecut m-a transformat in ceea ce sunt si cat din mine reprezinta EU.

    RăspundețiȘtergere