miercuri, 3 februarie 2010

Vineri...in oglinda

Cuvantul de ordine: RELAXARE. Ingrediente magice: bere, zahar si hellas:P, la care se adauga doua personalitati puternic conturate, entuziasm, culori si nuante, metafore, take-out food (cu sare si piper adaugate dinainte "just in case" de ambele parti) si un "must have" - doua fotolii confortabile identice asezate inconstient fata in fata.
Aveam multe sa ne spunem...atat de multe incat saream de la un subiect la altul cu atata viteza incat un observator "neavizat" ar fi crezut ca vorbim doua limbi straine una de alta si in acelasi timp perfect acordate.
Am discutat de mule ori, pe diverse teme, ne-am tatonat reciproc afinitatile in materie de muzica, vestimentatie, mancare si ceai negru cu lapte:P, insa vineri seara a fost momentul in care am realizat, aproape instant ca ne completam reciproc in mod natural....ca vine de la Sine.
Ar fi multe, multe, multe de spus despre cat de speciala a fost seara de vineri, nu numai pentru si datorita discutiei cat mai ales pentru acele mici momente de rezonanta sufleteasca evidente care nu au trecut neobservate de nici una dintre cele doua oglinzi care au fost puse fata in fata.
Seara de vineri a fost clar una de tatonare, in care am acceptat un alt EU care ma si te reflecta din anumite puncte de vedere, am deschis usita spre o poveste de prietenie frumoasa, fara asteptari si pretinderi...este bineinteles o usa deschisa cu dragoste si ne luam timpul pentru a ne bucura de mici pasi.
Seara de vineri a fost completata de o seara de sambata mai profana, dar la fel de savuroasa, in aceeasi distributie dar cu un alt decor. Ciudat cum de nu ne-am intrebat in acel moment de ce de la pozitia de fotolii fata in fata de vineri am trecut la "umar langa umar" pe aceeasi canapea sambata. Si mai frumos este ca mi-am dat seama de acest mic detaliu abia acum, in timp ce scriam fraza anterioara, ceea ce mi-a smuls un zambet autentic.
In final....o mica demonstratie video de posibile reactii la expunerea EU-lui in fata unei oglinzi clare si deschise, insa nu la momentul potrivit ci inainte de a invata despre magie, cazane si vraji:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu