luni, 1 februarie 2010

Imi place la mine ca ....

  1. sunt punctuala
  2. gatesc "ca la mama acasa"
  3. sunt puternica
  4. sunt independenta financiar
  5. sunt indemanatica la a repara si asambla tot felul de lucruri prin casa si nu numai
  6. sunt creativa
  7. ma adaptez usor la medii si situatii noi
  8. sunt multi-tasking
  9. am o memorie foarte buna
  10. invat repede
  11. imi pastrez luciditatea in momente cruciale (sange rece in fata pericolului)
  12. am o intuitie fina 
  13. sunt inalta
  14. am o cultura generala bogata
  15. am curaj 
  16. am ambitie
  17. sunt sociabila
  18. sunt flexibila
  19. sunt protectoare cu cei dragi
  20. am tenul masliniu
  21. am zambetul frumos (desi nu il afisez foarte des)
  22. am principii morale solide
  23. stiu 4 limbi straine
  24. functionez la "turatie maxima" si la 4 dimineata
  25. am spirit de aventura si suflet de explorator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu