joi, 31 decembrie 2009

Wish List 2010

Mai e putin si 2009 isi va ocupa locul in istorie...intra in scena 2010. E primul final de an in care mi-am facut timp sa analizez evenimentele care s-au petrecut, ce am pierdut si ce am castigat.. Ciudat este ca, desi nu as fi crezut asta la prima vedere, anul 2009 s-a dovedit a fi un an al maturizarii, al regasirii propriei mele persoane..un an bun.
Pentru 2010 insa...
  1. Vreau sa am incredere in mine
  2. Vreau sa am o vacanta in afara tarii
  3. Vreau sa vizitez Maramuresul
  4. Vreau sa ma inscriu la Master
  5. Vreau sa lucrez pe cel putin 2 proiecte cu fonduri europene pe POSDRU ca trainer, asistent manager sau coordonator formare.
  6. Vreau sa scriu 2 proiecte excelente pentru programe cu finantari nerambursabile.
  7. Vreau sa cunosc un barbat pana in 30 de ani, cu simtul umorului, cald, echilibrat, inteligent pe care sa il iubesc.
  8. Vreau sa-mi intemeiez o familie.
  9. Vreau sa am 60 kg.
  10. Vreau sa cresc..fericita:)

2 comentarii:

  1. Ceea ce vrei nu e greu de realizat doar chestia cu POSDRU.. speram sa se finanteze la timp:P

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca sunt prea multe trebuie (CEL MAI IMPORTANT)de rezolvat primul punct.Dupa cele scrise de tine trebuie sa stii ca esti desteapta ai ambitie dar nu trebui sa acorzi aceasi sensibilitate egala evenimentelor sau personelor din jurul tau . Cred ca poti sta mai mult de vorba cu cei din casa {sora ,frate, mama, tata)

    RăspundețiȘtergere