miercuri, 30 decembrie 2009

Maturizare

An de turnuri spectaculoase, schimbari bruste de situatie, stres, descoperiri si dezamagiri, triumf si confuzie. Pot spune fara sa ezit ca anul 2009 pentru mine a reprezentat furtuna vietii mele (bine, oarecum furtuna asta a fost anuntata de prin nov. 2008).
 A fost o perioada plina de evenimente derulate cu o viteza nebuneasca insa abia acum cand ma uit in oglinda vad in ochii mei ceva ciudat ce nu pot defini foarte bine.
2009 a fost antagonic. Am urat si am iubit in acelasi timp aceeasi persoana, m-am bucurat in timp ce sufletul mi-era sfasiat de durerea deciziilor logice, am jucat cu succes rolul reginei de gheata puternice in timp ce copilul din mine plangea cu lacrimi de crocodil, m-am agatat de el in timp ce vroiam sa fug cat mai departe...
El este cel pe care Universul mi l-a trimis pentru a-mi oferi ocazia de a ma cunoaste pe mine. Credeam ca iubirea fara gelozie nu poate exista...asociam, in naivitatea mea, increderea cu indiferenta, asa ca mi-am dorit pasiune (gelozie, drama, intensitate) si am capatat cu varf si indesat dovezi de "iubire". Am avut ocazia sa trec, pentru prima oara in viata mea, din postura dominatorului in cea a dominatului, am devenit din amanta iubita inselata, din mincinoasa, mintita si asa mai departe.
Off...daca macar nu as fi prevazut asta exact la cumpana dintre 2008-2009..Insa tocmai de aceea m-am hotarat ca 2010 va fi un an minunat, magic, an in care voi redescoperi fericirea simpla si nu bucuriile de moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu