marți, 6 iulie 2010

Nu acum...chiar acum

A venit si ziua mea. Tot vine de o saptamana, cu multe surprize frumoase si urari neasteptate din partea unor oameni cu care nu am mai tinut legatura demult...si-au adus aminte. Da, nu sunt obisnuita sa primesc ci mai mult sa ofer, da nu stiu cum sa reactionez atunci cand primesc un cadou sau, mai mult, atunci cand mi se face o surpriza. Insa anul acesta am avut parte de o petrecere surpriza pe care nu am reusit sa o anticipez. O petrecere asa cum mi-am dorit, cu oameni frumosi si calzi, conversatie placuta, mancare foarte foarte buna (Roxana si-a dovedit calitatile de bucatar cu cartofii noi gratinati), dragoste si magie.
Surpriza care m-a lasat fara cuvinte cu adevarat a fost asta:


Concert special sustinut de Andrei de la NU  ACUM  de ziua mea...de 2 seri ii ascult neincetat si visez cum o sa ajut la organizarea lansarii primului lor album...

Totul a fost condimentat apoi de o sesiune de dans (da, chiar si pe mese) in Pub 25 - stiu, am observat sincronicitatea si cu o tigara sus pe Bucium privind orasul trezit la viata de un rasarit lenes si rosiatic.

De sambata zambesc..e fain si da, se poate.

Mi-aduc aminte ca "Fericirea-i un lucru marunt..." care incepe mereu "By facing life with a wink and a smile"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu